Zurich Insurance usuwa Z jako logo w social media, by nie kojarzyć się ze wspieraniem Rosji
  • 0
  • 2
28.03.2022

Zurich Insurance usuwa Z jako logo w social media, by nie kojarzyć się ze wspieraniem Rosji

Firma Zurich Insurance jako swoje logo w mediach społecznościowych wykorzystywała literę Z. Ta litera stała się jednak nieformalnym symbolem poparcia dla rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Ubezpieczyciel nie chce, by jego samotne Z było mylnie interpretowane jako wsparcie dla Rosji w tej wojnie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.03.2022

Pracodawcy chcą zatrudniać specjalistów z Ukrainy – pokazuje badanie firmy Antal

W badaniu przeprowadzonym przez Antal 77% pracodawców deklaruje chęć zatrudnienia pracowników z Ukrainy również na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich. Wakaty czekają w praktycznie wszystkich działach firm. Możliwość zatrudnienia ukraińskich pracowników według badanych przełoży się pozytywnie na polski rynek pracy. Zarówno w krótko-, jak i długoterminowej perspektywie.

25 marca 2022