Zuchwałe przesłanie dla zranionego państwa - Marketing przy Kawie
Zuchwałe przesłanie dla zranionego państwa
  • 0
  • 1
10.09.2006

Zuchwałe przesłanie dla zranionego państwa

E. Pfanner, A Brash Message to a Wounded Country, „The New York Times”, 4.09.2006

Kontrowersyjne billboardy reklamujące Johnnie’go Walkera pojawiły się w Libanie. Aluzja do niedawnych izraelskich bombardowań w tym kraju jest aż nadto czytelna, choć oficjalnie mówi się o braku jakichkolwiek odniesień politycznych w kampanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2006

Twoja strona internetowa – nastawienie na klienta czy narcyzm?

P. DeLegge, How Customer-Focused Is Your Website? Stalking the Narcissistic Web, "Marketing Today" W czasach, kiedy potencjalni klienci często w ciągu paru sekund decydują, czy oglądana strona internetowa firmy pozwala odpowiedzieć na ich pytania i potrzeby, informacje przydatne klientowi powinny stać się najważniejszym elementem witryny. Autor porównuje sytuacje, w których wyeksponowane są elementy łechcące ego przedsiębiorstwa oraz wskazujące konkretne rozwiązania problemów klientów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2006

Śmierć strony internetowej, cz. 1

D. Sweet, The Death of the Web Site, Part 1, "ClickZ Network", 1.09.2006 Niemal wszyscy posiadają obecnie firmowe strony WWW. Lepsze lub gorsze, lśniące kolorami lub oszczędne w formie… Bardzo często jednak przeładowane informacjami, spośród których niełatwo wyłowić te najważniejsze. Uważajmy, by nie uczynić z naszej internetowej strony strychu z niepotrzebnymi starociami. Autor przestrzega przed sytuacją, w której łatwiejszym sposobem odszukania potrzebnych informacji staje się użycie Google.