Żubr Ciemnozłoty – żubrowy fotel do wygrania, a w sklepach piwo rekomendują pracownicy KP
  • 0
  • 2
19.10.2011

Żubr Ciemnozłoty – żubrowy fotel do wygrania, a w sklepach piwo rekomendują pracownicy KP

Nowy wariant piwa Żubr, Żubr Ciemnozłoty, pojawił się na rynku na początku września jako edycja limitowana. Jego wprowadzeniu towarzyszy konkurs pod hasłem „Usiądź przy Nowym i wygraj!”, który rozpoczął się 11 października i potrwa do 7 listopada. Ponadto w ciągu najbliższych trzech dni 350 pracowników biurowych Kompanii Piwowarskiej będzie osobiście promować markę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 października 2011

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
19.10.2011

Nowa kampania supermarketu online Foodini.pl

„…a po zakupy idę tak!” – kampania pod takim hasłem rozpoczęła się 16 października. Promowany jest w niej Foodini.pl – supermarket online stworzony specjalnie z myślą o kobietach. Kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie, w Internecie oraz na ekranach CityInfo TV w warszawskim metrze. Celem kampanii jest zwiększenie znajomości marki wśród grupy docelowej oraz przedstawienie głównych korzyści dokonywania zakupów online.