ŻUber, Kar-Touch ID, Tree-fi, czyli podlaskie na LinkedInie
  • 0
  • 11
9.05.2019

ŻUber, Kar-Touch ID, Tree-fi, czyli podlaskie na LinkedInie

Województwo podlaskie rozpoczęło kampanię „Podlaski ekosystem biznesowy”. Zestawia w niej świat biznesu i technologii z naturalnymi walorami regionu. Uruchamia przy tym profil w serwisie LinkedIn.

To kolejna odsłona komunikacji prowadzonej od ponad roku w kanałach społecznościowych Podlaskie Travel. Jej celem jest zbudowanie wizerunku województwa podlaskiego jako bliskiego i dostępnego, mającego wiele do zaoferowania zapracowanym mieszkańcom dużych miast.

Cykl „Podlaski ekosystem biznesowy” powstał z myślą o profilu regionu na portalu LinkedIn. Został opublikowany także na Facebooku. Na potrzeby akcji powstały fikcyjne marki nawiązujące do tych istniejących w realnym świecie. Są to m.in.: ŻUber, Kar-Touch ID czy Tree-fi.

Komunikacja w mediach społecznościowych wzbudziła emocje i zaangażowała tysiące internautów. Treści w ciągu 24 godzin od publikacji rozprzestrzeniły się organicznie i dotarły do kilkuset tysięcy osób na Facebooku.

To ważne, żeby rozumieć odbiorców i charakter mediów, w których się komunikujemy. Zależało nam, żeby dotrzeć do mieszkańców dużych miast, na co dzień doświadczających nadmiernego tempa, przesytu technologiami, utraty równowagi. I wykorzystać kanały, które na co dzień ich absorbują, przyciągnąć ich uwagę, rozbawić, a finalnie zachęcić do odwiedzenia Podlasia – mówi Paweł Stempniak z agencji WhiteBits, która zajęła się opracowaniem strategii komunikacji i jej realizacją.

  • 11

Ewa

7 dni temu

TAK! <3

9 maja 2019

8 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
8.05.2019

Polacy szukają inspiracji w innych kulturach – pokazuje badanie „Wave X – Remix Culture”

Najbliżsi, zdrowie i tradycja to wciąż najważniejsze wartości, którymi Polacy najczęściej określają swoją relację ze światem. Jednak szerokie spektrum inspiracji, wiara w siłę nauki oraz rozumu ujawniają, że rodaków nie można postrzegać jedynie poprzez stereotypowy obraz tradycjonalistów. Takie są wnioski z 10. fali badania „Wave” zrealizowanej przez agencję mediową UM.