ZT Kruszwica wybrała agencję PR
  • 0
  • 0
17.06.2019

ZT Kruszwica wybrała agencję PR

Spółka ZT Kruszwica, producent m.in. margaryny Smakowita czy oleju Kujawskiego, wybrała do obsługi public relations agencję Lighthouse.

W ramach obsługi PR Zakładów Tłuszczowych Kruszwica agencja Lighthouse zajmie się:

  • strategicznym doradztwem komunikacyjnym,
  • przygotowaniem planu działań komunikacyjnych,
  • kompleksową pomocą w prowadzeniu aktywności media relations,
  • wsparciem działań o charakterze zarządzania kryzysowego,
  • planowaniem i realizacją projektów CSR.

Za projekt odpowiada zespół konsultantów: Daria Bojkowska (senior project manager) i Dorota Górska (content specialist), ze strategicznym wsparciem Jarosława Bańdy (managing director). Kontrakt zawarto w drodze postępowania ofertowego. Strony nie informują, na jaki czas została zawarta umowa.

17 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
17.06.2019

Jak marki luksusowe zdobywają nowych klientów – raport Deloitte

Ponad trzy czwarte firm spośród stu największych na świecie producentów dóbr luksusowych zwiększyło swoją sprzedaż. Marki luksusowe, by sprostać wymaganiom młodych klientów z pokolenia Y i Z, muszą na nowo zbudować swoją tożsamość. Dotychczas opierały ją na długoletniej historii i tradycji. Tak wynika z raportu Deloitte „Global Powers of Luxury Goods 2019. Bridging the gap between the old and the new”.