Źródła ruchu w sklepach internetowych. Analiza marki Shoper - Marketing przy Kawie
Źródła ruchu w sklepach internetowych. Analiza marki Shoper
  • 0
  • 2
8.08.2017

Źródła ruchu w sklepach internetowych. Analiza marki Shoper

Największa część ruchu w sklepach internetowych pochodzi z wejść z wyszukiwarki – wynika z raportu platformy Shoper. Dużą rolę odgrywają też wejścia bezpośrednie i kanały social media. Najlepszą konwersję dają kampanie display i e-mail. Nowych użytkowników przynoszą natomiast sklepom płatne wyniki wyszukiwania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54989 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 sierpnia 2017