„Weź gotową!” – zachęca Michel Moran w kampanii Lisnera - Marketing przy Kawie
„Zrób to z głową. Weź gotową!” – Michel Moran w nowej kampanii Lisnera
  • 1
  • 2
3.03.2025

„Zrób to z głową. Weź gotową!” – Michel Moran w nowej kampanii Lisnera

Wystartowała najnowsza kampania sałatek Lisner. W reklamie mistrz kuchni Michel Moran wystaje z torby na zakupy i poleca gotowe sałatki zamiast półproduktów.

„Zrób to z głową. Weź gotową!” to hasło najnowszej kampanii, która opiera się na założeniu, że jedzenie domowej sałatki warzywnej to przyjemność, ale jej przygotowywanie – już niekoniecznie.

Zachowaliśmy absurdalny humor charakterystyczny dla marki. Doprawiliśmy go surrealistycznym podejściem do postaci ambasadora, Michela Morana, który znienacka pojawia się w kuchni naszych bohaterów – mówi Jakub Janicki, creative director w Opus B.

„Zrób to z głową. Weź gotową!” – zachęca Michel Moran

„Zrób to z głową. Weź gotową!” – zachęca Michel Moran

Komunikacja wspiera całe portfolio sałatek majonezowych. Ma wyróżnić markę Lisner na tle konkurencji oraz umocnić jej pozycję lidera kategorii. Podkreśla także zmianę opakowań najważniejszych produktów. Nowe opakowania będą sukcesywnie otrzymywały także pozostałe sałatki.

Kampania startuje od początku marca i obejmie stacje telewizyjne, outdoor oraz działania online. Za strategię, kreację i realizację działań komunikacyjnych odpowiada Opus B. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny ISTV Media.

  • 1
Michel Moran w reklamie Lisnera

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 marca 2025