„Zrób to z głową” – Peugeot promował Riftera w halloweenowej scenerii - Marketing przy Kawie
„Zrób to z głową” – Peugeot promował Riftera w halloweenowej scenerii
  • 0
  • 5
7.11.2018

„Zrób to z głową” – Peugeot promował Riftera w halloweenowej scenerii

Peugeot Polska przeprowadził akcję promocyjną modelu Rifter. W Halloween firma postawiła na dziedzińcu Hali Koszyki w Warszawie miasteczko nawiązujące do najsłynniejszych amerykańskich horrorów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56926 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 listopada 2018

6 listopada 2018