„Zostaw mamę” – kampania reklamowa biura podróży Funclub (wideo)
  • 1
  • 1
28.02.2012

„Zostaw mamę” – kampania reklamowa biura podróży Funclub (wideo)

1 marca rozpocznie się ogólnopolska produktowa kampania reklamowa biura podróży Funclub. Kampania będzie prowadzona pod hasłem „Zostaw mamę” i potrwa do 20 maja. Jej celem jest promocja letnich obozów młodzieżowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45438 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

BK

7 lat temu

Róbta co chceta?

Przekaz o treści zbliżonej: "hulaj dusza piekła (mamy?) nie ma" wydaje się być moim zdaniem średnio trafionym w przypadku turystyki młodzieżowej i wszechobecnej paniki ze strony rodziców o bezpieczeństwo pociech na samodzielnych wyjazdach. Tym spotem ciężko będzie zdobyć ich (rodziców) zaufanie, a bez tego nawet najbardziej 'napaleni' potencjalni uczestnicy zostaną w domu...
Powstaje jeszcze pytanie co jest głównym atutem obozów Funclubu w świetle tej reklamy? Wolność i oderwanie się kontroli rodzicielskiej? Jeżeli to ma być motyw wyjazdów, a nie ciekawy program, aspekt krajoznawczy czy integracja z rówieśnikami (w nieco inny sposób niż sugeruje reklama) to chyba ktoś nie do końca przemyślał ten przekaz.

27 lutego 2012