Zombie w stolicy. Kampania Tramwajów Warszawskich
  • 2
  • 0
21.06.2018

Zombie w stolicy. Kampania Tramwajów Warszawskich

Smartfon towarzyszy nam niemal w każdym momencie dnia. Często jest też jednak przyczyną wypadków na drodze. Tramwaje Warszawskie w kampanii społecznej zwracają uwagę na ryzyko, jakie stwarza nieodpowiedzialne korzystanie z tych urządzeń. W ramach akcji na ulicach stolicy pojawiły się zombie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 czerwca 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2018

Młodzi i kawa – badanie ARC Rynek i Opinia

Częściej piją kawę z automatów i sklepów spożywczych, a do kawiarni idą spotkać się ze znajomymi, niekoniecznie na kawę. Lubią desery, napoje na bazie mleka oraz inne napoje gorące. Ich ulubioną kawą jest latte, jednak równie często wybierają cappuccino. Chętnie piją też kawę mrożoną. O kim mowa? O młodych konsumentach kawy na mieście. Wnioski pochodzą z badania Café Monitor 2018 zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia.