Zombie z „Call of Duty: Vanguard” straszyły w Londynie
  • 1
  • 1
2.11.2021

Zombie z „Call of Duty: Vanguard” straszyły w Londynie

Z okazji Halloween Activision – wydawca „Call of Duty: Vanguard” – rozpoczął promocję gry, strasząc przechodniów w Londynie. Na jednej z ulic pojawiła się ściana z realistycznie wyglądającymi głowami zombie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51106 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

2 listopada 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2021

Enes Kanter rozegrał mecz w butach Nike z napisem: „Wykonane rękoma niewolników”

Turecki koszykarz Celtics Enes Kanter wystąpił w meczu z Hornets w butach Nike, które miały być wyrazem protestu przeciwko niewolniczej pracy osób produkujących odzież dla firmy. Na jednym bucie sportowiec napisał „Wykonane rękoma niewolników” i „Nigdy więcej wymówek”, na drugim „Niewolnictwo XXI wieku” oraz „Nike to hipokryci”. Oba oblał czerwoną farbą symbolizującą krew.

29 października 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2021

Prasa dobrze widziana – międzynarodowa konferencja online 2 grudnia

Konferencja „Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam” odbędzie się 2 grudnia w godzinach 14:00–17:00. Podczas wydarzenia zaplanowana została seria wystąpień ekspertów z Polski, Wielkiej Brytanii i USA. Wypowiedzą się przedstawiciele agencji marketingowych, organizacji zajmujących się audytem i badaniami prasy, analitycy i praktycy rynku reklamowego.