Zobacz w marce przyjaciela
  • 0
  • 1
1.09.2006

Zobacz w marce przyjaciela

Profesjonalista, bogacz i przyjaciel… Wzbudza zaufanie… Kojarzy się z bezpieczeństwem i zadowoleniem… Takie cechy przypisują produktom markowym Polacy, którzy uczestniczyli w badaniu „Co Polacy sądzą o marce 2006”. Badania są częścią trzeciej edycji ogólnopolskiego projektu edukacyjnego „Wybierz Markowe” zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka. „Zobacz w marce przyjaciela” to hasło kampanii, która rozpoczęła się 30 sierpnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

1 września 2006