„Zobacz-Usłysz-Powiedz”
  • 0
  • 1
19.01.2007

„Zobacz-Usłysz-Powiedz”

W związku z trwającą kampanią „Zobacz-usłysz-Powiedz” został uruchomiony serwis www.zobacz-uslysz-powiedz.pl wykonany non-profit przez firmę Veneo Sp. z o.o.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52026 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

19 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.01.2007

Samochód rajdowy dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Legendarny rajd Dakar to nie tylko rywalizacja sportowa. W tym ekstremalnym sprawdzianie ludzi i maszyn bardzo ważna jest gotowość niesienia pomocy potrzebującym i wzajemne wsparcie. Wie o tym dobrze Diverse Extreme TVN Turbo Team, największy polski zespół w 29. edycji rajdu Dakar. Jeden z samochodów teamu, rajdowy Land Rover EvoDakar, został przekazany na licytację podczas finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Znalazł nabywcę za imponującą cenę 123 100 zł.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.01.2007

Uwaga konsumentów priorytetem w nowej sieciowej filozofii Starcom

Dom mediowy Starcom wdraża w Polsce zasady nowej sieciowej filozofii „Connections that captivate”. Priorytetem w nowej globalnej strategii Starcomu jest uwaga konsumentów – Kiedyś celem komunikacji reklamowej była ekspozycja, ale ten schemat przestał działać, ze względu na: niechęć odbiorców do natłoku reklam, coraz większe możliwości wyboru kanałów komunikacji, nowe techniczne możliwości unikania reklam. To wszystko oznacza, że „władza” jest obecnie w rękach odbiorców, bo to oni kontrolują treść jaką otrzymują z mediów – mówi Rafał Ciszewski, dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu Starcom.