Znani Polacy zachęcają do korzystania z polskich produktów i usług w kampanii „Wybieram 590 – sobota dla Polski”
  • 1
  • 1
3.12.2019

Znani Polacy zachęcają do korzystania z polskich produktów i usług w kampanii „Wybieram 590 – sobota dla Polski”

Joanna Jabłczyńska, Maciej Kurzajewski, Jacek Lenartowicz i Anna Popek – to tylko niektóre osoby znane z przestrzeni publicznej, które wspierają ogólnopolską kampanię „Wybieram 590 – sobota dla Polski”. Punktem kulminacyjnym będzie sobota, 7 grudnia. Organizatorzy, partnerzy i ambasadorzy kampanii zachęcają Polaków, żeby tego dnia podczas zakupów sięgali po polskie produkty oraz usługi i w ten sposób wspierali rozwój kraju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Rita

4 lata temu

Dla mnie jako klienta 590 nic nie znaczy - uważam, że to nietrafiony pomysł. Nigdy nie patrzę na kod, lecz raczej na nazwę producenta i napis "Made in Poland".

Karol

4 lata temu

@Rita: Więc teraz już wiesz co oznacza kod zaczynający się na 590 i możesz sprawdzać :)

3 grudnia 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 2
3.12.2019

„Twoje światła – nasze bezpieczeństwo”. Policja na nośniku DOOH ostrzega przed niesprawnym oświetleniem samochodu

Polska Policja wraz z firmą Screen Network przeprowadziła akcję „Twoje światła – nasze bezpieczeństwo” z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i ekranu DOOH. W kampanii zastosowano 165-metrową kurtynę LED znajdującą się na elewacji centrum handlowego w Warszawie. Spersonalizowany komunikat odtwarzany był w momencie wykrycia wśród stojących na światłach pojazdów samochodu z uszkodzonym lub niedziałającym oświetleniem.

2 grudnia 2019