Znamy skład jury Złotych Spinaczy 2018
  • 0
  • 2
9.08.2018

Znamy skład jury Złotych Spinaczy 2018

Przewodniczącym jury konkursu Złote Spinacze 2018 został Olaf Krynicki z Samsung Polska. Przewodniczącymi grup jurorskich są: Marta Pokutycka-Mądrala z Nationale-Nederlanden, Michał Nowosielski z Bigthinkski, Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec oraz Przemysław Mitraszewski z Lighthouse. Skład jurorski został powiększony do 78 osób.

W jury konkursu Złote Spinacze 2018 zasiadają przedstawiciele agencji public relations, największych firm i najważniejszych instytucji oraz mediów i środowiska naukowego. Sędziowie będą obradowali w czterech grupach. Zakres kategorii konkursowych ocenianych przez grupę jurorską może ulec zmianie, jeśli w liczbie zgłoszeń do poszczególnych kategorii wystąpią znaczne dysproporcje.

Projekty oceniane będą w pięciu obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, kreacja oraz efektywność.

Przewodniczącą pierwszej grupy jurorskiej została Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy w Nationale-Nederlanden. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Efektywność, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Sport.

W skład grupy weszli:

  • Bogdan Biniszewski, prezes zarządu, Fundacja Lwów i Kresy Południowo-Wschodnie
  • Paweł Bylicki, CEO, Public Dialog
  • Jerzy Ciszewski, wydawca, redaktor naczelny, Publicrelations.pl
  • Alicja Górka-Pruszczak, executive director, Havas PR Warsaw
  • Marek Kosycarz, wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego
  • Anna Krajewska, członek zarządu, NBS Communications
  • Iwona Kubicz, prezes, Procontent
  • Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej, Jeronimo Martins
  • Eliza Misiecka, dyrektor, Genesis PR
  • Robert Moreń, dyrektor ds. komunikacji, Benefit Systems
  • Monika Nowakowska, dyrektor departamentu public relations, Bank Zachodni WBK
  • Jarosław Nyk, prezes, VisionGroup
  • Anna Papka, doradca ds. komunikacji na Polskę, rzecznik prasowy, Shell Polska
  • Dawid Piekarz, niezależny doradca
  • Tomasz Podolak , prezes, Linkleaders
  • Justyna Szafraniec, head of communication, Grupa Generali Polska
  • Cezary Szymanek, redaktor naczelny, Rzeczpospolita.pl
  • Łukasz Wilczyński, prezes zarządu, Planet PR

Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej jest Michał Nowosielski, założyciel agencji Bigthinkski. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainabillity & CSR communications, Social media, Kreatywność, Moda i styl życia, Kultura i media.

W skład grupy weszli:

  • Liliana Anam, menedżer zarządzający, CSRinfo
  • Agnieszka Bajur, prezes zarządu, Marketing & Communications Consultants
  • Katarzyna Balashov, dyrektor komunikacji korporacyjnej, Ikea Retail
  • Dorota Ciszek, ekspert sektorowy, brand communications, On Board
  • Agnieszka Durlik, dyrektor gabinetu prezesa oraz rzecznik prasowy, Krajowa Izba Gospodarcza
  • Piotr Filipek, niezależny doradca
  • Zbigniew Gajewski, dyrektor generalny, prezes zarządu, Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy
  • Ewa Hope, docent, pełnomocnik ds. public relations, Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
  • Adam Jarosz, managing partner, BE Communications
  • dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, rada nadzorcza Mentax, adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
  • Paweł Łukasiak, prezes, Akademia Rozwoju Filantropii
  • Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza, współwłaściciel, Agape
  • Anna Nawrocka-Tełewiak, założyciel, Fundacja Young Arts
  • Mirella Panek-Owsiańska, członkini zarządu, CSR Europe
  • Magdalena Piekarczyk, kierownik komunikacji marketingowej Volkswagen Samochody Użytkowe, Volkswagen Group Polska
  • Mariusz Pleban, prezes zarządu, Multi Communications
  • Łukasz Przybysz, medioznawca, politolog, wykładowca, Uniwersytet Warszawski
  • Alicja Wysocka-Świtała, partner zarządzający, Clue PR

Przewodniczącą trzeciej grupy jurorskiej została Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych w Grupie Żywiec. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Media relations, Content marketing – branded content, Custom publishing, Research & insight, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie, Uroda, higiena i wellness.

W skład grupy weszli:

  • Agnieszka Bacińska, prezes, Walk PR
  • Magdalena Budziszewska, senior marketing & PR manager, Costa Coffee Polska
  • Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny, Press-Service Monitoring Mediów
  • Jakub Dmitrowski, partner zarządzający w Smart Media, właściciel agencji RingPR
  • Ilona Gajewska, specjalista, corporate marketing & public relations, 3M Poland
  • Justyna Gościńska-Bociong, kierownik ds. komunikacji i PR, rzecznik prasowy, Medicover Polska, Medicover Försäkrings
  • Krzysztof Jakubiak, dyrektor biura prasy i promocji, rzecznik prasowy, Ministerstwo Zdrowia
  • Zbigniew Jankowski, CEO, Maurent PR
  • Monika Jasłowska, head of brands management, Polpharma Group
  • Katarzyna Kamińska, doradca public relations
  • Małgorzata Kołodrub, dyrektor ds. komunikacji Polska i Kraje Bałtyckie, Danone
  • Julia Kozak, intercultural communication strategist
  • Danuta Raczkiewicz-Chenczke, prezes zarządu komplementariusza, RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • Ewa Sadowska, head of content & PR, Douglas Polska
  • Grzegorz Szczepański, CEO, Hill+Knowlton Strategies
  • Sebastian Tołwiński, Ferrero Polska
  • Jan Zając, adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, prezes zarządu, Sotrender
  • Agata Zeman, operations director, 24/7 Communication
  • Katarzyna Życińska-Jarosz, prezes zarządu, 38PR & Content Communication

Przewodniczącym czwartej grupy jurorskiej jest Przemysław Mitraszewski, managing partner w Lighthouse. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa, Public affairs i lobbying, Komunikacja wewnętrzna, PR miejsca, miasta lub regionu, Employer branding, Turystyka i rekreacja, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny.

W skład grupy weszli:

  • Klara Banaszewska, dyrektor generalna, Grayling Poland
  • Maria Buszman, prezes zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie, wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Małgorzata Dziak-Masny, director, head of healthcare unit, FleishmanHillard
  • Anna Hahn-Leśniewska, wiceprezes zarządu, Partner of Promotion
  • Michał Jacuński, wykładowca akademicki, Uniwersytet Wrocławski
  • Aneta Jóźwicka, corporate relations director Poland, Diageo
  • Bartłomiej Kędzierski, managing partner, Made in PR
  • Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji, rzecznik prasowy, Samsung Polska
  • Adam Łaszyn, prezes, Alert Media Communications
  • Małgorzata Mejer, manager do spraw komunikacji korporacyjnej P&G w Europie Centralnej, Procter & Gamble
  • Michał Olbrychowski, dyrektor, lider communications consulting, Deloitte Communications
  • Małgorzata Przybylska, dyrektor marketingu, Trac Trec
  • Paweł Sanowski, prezes zarządu, Instytut Monitorowania Mediów
  • Sebastian Stępak, dyrektor zarządzający, MSLGroup
  • Dariusz Tworzydło, pełnomocnik dziekana, Uniwersytet Warszawski, prezes zarządu, Exacto
  • Hanna Waśko, CEO, właściciel, Big Picture
  • Małgorzata Zakrzewska, dyrektor ds. public affairs, Play
  • Monika Zakrzewska
  • Radosław Żuk, prezes zarządu, Fundacja Banku Ochrony Środowiska

Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty. Skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 13 sierpnia do godz. 16:00 w pierwszym terminie, do 3 września do godz. 16:00 w drugim terminie oraz do 6 września do godz. 16:00 w trzecim, ostatecznym terminie.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu. Ze szczegółami można zapoznać się na stronie www.zlotespinacze.pl.

  • 2
 

9 sierpnia 2018

8 sierpnia 2018