Znamy skład Jury 25. Effie Awards Poland - Marketing przy Kawie
Znamy skład jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
  • 0
  • 1
21.06.2024

Znamy skład jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

Ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5 listopada.

Składem całego jury pokieruje prezeska Grupy Empik, Ewa Szmidt. Będzie również przewodniczyła obradom jury kategorii Marketing & Business Solutions, w której oceniane są transformacje biznesowe. Skład tej 14. grupy jury poznamy niebawem.

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2023 – 31.03.2024 r. Nad przebiegiem konkursu i obrad jury czuwa audytor konkursu, firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk. Do rywalizacji można dołączyć do 5 lipca.

Role przewodniczących poszczególnych grup jurorskich przyjęli:

  1. GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
    Agnieszka Getler-Kicman dyrektorka marketingu, Danone i Żywiec Zdrój
  2. GRUPA II: Beauty & Care, Medicines & Supplements
    Inga Songin – regional marketing director PLEE, board of directors member, Reckitt Health & Nutrition
  3. GRUPA III: Consumer Goods, Services
    Magdalena Kosińska – dyrektorka marketingu CEE, Versuni
  4. GRUPA IV: B2B, Finance & Insurance
    Krzysztof Ziewiec – dyrektor departamentu marketingu i PR, Blik
  5. GRUPA V: Entertainment, Gaming, Social Platforms & Influencers
    Joanna Karwowska-Koza – strategy & growth director, Publicis Worldwide
  6. GRUPA VI: Retail & Marketplaces
    Filip Fiedorow – dyrektor marketingu, OLX Europe
  7. GRUPA VII: Non-Profit, Public & Political Service
    Zuzanna Warowna-Toruńska – business & people advisor, Concept Spot
  8. GRUPA VIII: Young, 50+
    Barbara Niedziela – chief strategy officer & board member, 2012 Agency
  9. GRUPA IX: Brand Experience, Branded Content
    Bartek Gołębiowski – founder & managing partner, Gong
  10. GRUPA X: AI, E-Commerce & Omnichannel, Smart Budget
    Beata Szcześniak – general manager, Spark Foundry
  11. GRUPA XI: Launch, Relaunch & Defend
    Arkadiusz Gwizdek – dyrektor marketingu, Škoda
  12. GRUPA XII: Long Term
    Szymon Gutkowski – managing director, partner, DDB Warszawa
  13. GRUPA XIII: ESG, PR & Employer Branding
    Ewa Mittelstaedt – CEO, Monday Group

Aktualności dotyczące tegorocznej edycji konkursu można śledzić na stronie awards.effie.pl oraz w mediach społecznościowych.

Sponsorzy i partnerzy Effie Poland 2024:

  • Sponsorzy strategiczni: Onet, Salesforce, TikTok, TVN Media
  • Sponsorzy wspierający: Adform, Meta, YouTube, AMS, Media&Leads Polska
  • Partnerzy: Ipsos, Kinads, SentiOne
  • Patroni branżowi: Polska Organizacja Reklamodawców POR, IAA Polska, PTBRiO
  • Patroni medialni: Business Insider, Forbes, Noizz, KampanieSpołeczne.pl, Marketing przy Kawie, Marketer+, Nowy Marketing
  • Partnerzy kreatywni: Freundschaft, Starcom
  • 1
Znamy Jury Effie

Znamy Jury Effie

21 czerwca 2024

20 czerwca 2024