Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2021
  • 0
  • 2
15.04.2021

Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2021

8–10 czerwca eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dzielić się inspiracjami i prezentować najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy. Znani są już prelegenci i tematy wystąpień piętnastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem „OdNowa. Redefinicja czy reset?”.

– Bez wątpienia wszyscy zwieramy szyki i skupiamy się na planach wychodzenia z pandemicznego zastoju, zarówno w skali makro dotyczącej odbudowy gospodarki, jak i mikro, czyli odnoszącej się do naszej codzienności. Wiele elementów w post-pandemicznym świecie trzeba przedefiniować lub zbudować na nowo. Jeszcze bardziej niż zwykle potrzebujemy inspiracji, dzielenia się dobrymi pomysłami i rozwiązaniami, które pozwolą nam jak najlepiej wykorzystać ten czas. Dlatego tegoroczne Forum IAB skupi się wokół dyskusji, jak wykorzystać ten przełomowy moment. Wysiłki, które włożymy w tę odbudowę, przypieczętują silną pozycję reklamy internetowej w przyszłości. Wierzę, że najbliższe miesiące będą stały pod znakiem rewitalizacji, aby cały ekosystem reklamowy funkcjonował jeszcze lepiej niż do tej pory – tłumaczy Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Dla niektórych biznesów 2021 r. to „OdNowa” w sensie odbudowy, redukcji strat wywołanych pandemią oraz transformacji, która z konieczności znacznie przyspieszyła w wielu firmach. Obserwujemy dynamiczną ewolucję w kierunku zmian, które i tak były nieuniknione. Inne branże rozpoczynają zupełnie „OdNowa”: zmuszone do pogrzebania starego sposobu myślenia, budują swój biznes od zera, w nowej rzeczywistości, na pandemicznych zgliszczach. Sposoby radzenia sobie w biznesie są teraz już z konieczności w wielu wypadkach zupełnie inne niż jeszcze 2 lata temu.

Podczas Forum IAB wystąpi blisko 80 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm. Formuła wydarzenia umożliwia zaproszenie inspirujących osobowości, wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży – i przez to bardzo cenny – punkt widzenia.

Wśród ekspertów występujących podczas konferencji znaleźli się przedstawiciele dużych i małych agencji, reklamodawców, wydawców oraz instytucji badawczych. Pełna agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: forumiab.pl/program/

Wśród około pięćdziesięciu wystąpień Forum IAB nie zabraknie najbardziej aktualnych, kontrowersyjnych czy śmiałych tematów, jak choćby:

  • „#GeneracjaCOVID – jak pandemia zmieniła młodych Polaków”,
  • „ID użytkownika od nowa. Jak zjeść ciastko i mieć ciastko w erze post-cookies”,
  • „Miłego dzionka i pysznej kawusi! Baby boomers – rekiny digitalu w pandemii. Czy to twoja najważniejsza grupa docelowa?”,
  • „Od zera do multimilionera w 361 dni — przecież w pandemii największa galeria handlowa w Polsce nie została zamknięta!”,
  • „Bunt kontrolowany; między wolnością a monetyzacją”,
  • „Włącz »Digital Wellbeing«. Jak przetrwać całe dnie przed ekranem?”,
  • „Gamingowa ®ewolucja”,
  • „ROI:Decoded – czyli jak w trakcie lockdownu opracowaliśmy nasze własne mediowe »How Brands Grow«”,
  • „Hej, marketerze, nie umiesz w live commerce!”,
  • „Kryzys w trójkącie — praca zdalna jako kolejny czynnik zaburzający perspektywę marketerów i agencji, czyli czy i jak bardzo oddalamy się od konsumenta i jak to zmienić”,
  • „Media reset 2021: strategia zwana taktyką, czyli nowe zasady w planowaniu mediów”,
  • „Życie na abonament, czyli jak pandemia wpłynęła na popularność modelu subskrypcyjnego”,
  • „E‑commerce OdNowa. Szanse i zaskoczenia”.

Nad programem Forum IAB czuwa rada programowa, w której zasiada 51 ekspertów. W tym roku przewodniczy jej Tadeusz Żórawski – global e-commerce strategy director, Molecular BBDO. Wiceprzewodniczącymi są: Dorota Bigo – industry head, Domestic, Google Poland; Agnieszka Gajzler – dyrektor ds. strategii i rozwoju digital, TVN Media, prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska; Aneta Gąsiorek – programmatic & ad operation manager, Allegro.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu. Do 30 kwietnia br. obowiązuje oferta early birds na zakup biletów na wydarzenie.

Więcej informacji na temat 15. edycji Forum IAB znajduje się na stronie forumiab.pl/.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 2

Forum IAB 2021

15 kwietnia 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2021

„Dziecko w kryzysie psychicznym” – trwa kampania 1% Stowarzyszenia na rzecz Zdrowia Psychicznego Dziecka i Rodziny

W Polsce co 10. dziecko wymaga pomocy psychologicznej. Tylko 1,5 proc. otrzymuje opiekę w systemie publicznym. Organizacja EZRA UKSW udziela wsparcia dzieciom i młodzieży w Środowiskowych Centrach Zdrowia Psychicznego. Ich funkcjonowanie wspomaga Stowarzyszenie na rzecz Zdrowia Psychicznego Dziecka i Rodziny, które w trwającej kampanii zwraca uwagę na problemy, z jakimi mierzą się dzieci i młodzież.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2021

Ekstraklasa: 321 mln zł w roku pandemii dla PKO Banku Polskiego. Analiza firmy Sponsoring Insight

Sponsoring rozgrywek Ekstraklasy w roku pandemii – od 16 marca 2020 do 15 marca 2021 r. – przyniósł partnerowi tytularnemu ligi, PKO Bankowi Polskiemu, blisko 321 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego – wynika z analiz firmy badawczej Sponsoring Insight. To oznacza wzrost o 30% w porównaniu do takiego samego okresu rok wcześniej, kiedy ta suma wyniosła 245 mln zł. Wzrost dotyczył także liczby publikacji mediowych o banku w kontekście Ekstraklasy oraz zasięgu w social media najpopularniejszej polski ligi.