Znamy nominowanych w konkursie Złota Słuchawka 2021
  • 0
  • 1
22.04.2021

Znamy nominowanych w konkursie Złota Słuchawka 2021

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zaprezentowało nominowanych w konkursie Złota Słuchawka 2021.

Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością contact center, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży.

Nominowani w konkursie Złota Słuchawka 2021
Najlepszy zespół konsultantów contact center:

  • Sekcja contact center M.3.3, Orange Polska 281
  • Zespół obsługi produktów hipotecznych 5, Bank Millennium
  • Zespół organizacji pomocy home & elektronika CZK9, PZU

Najlepszy zespół wspierający contact center:

  • Zespół rekrutacji i szkoleń, PZU
  • Administratorzy procesów i kampanii, Bank Millennium
  • Sitel Learning & Development Team (L&D)

Najlepszy zespół wspierający obszar doskonalenia jakości contact center:

  • Zespół kontroli jakości i obsługi reklamacji, PZU
  • Dział jakości Media System
  • Wydział jakości departamentu bankowości bezpośredniej, Bank Millennium

Najlepszy team menedżer contact center:

  • Patryk Przywoźny, Bank Millennium
  • Joanna Wielgosz, Bank Millennium
  • Justyna Witkowska, Bank Millennium

Technologia wspierająca działalność contact center:

  • AI MML, Orange Polska
  • Wsparcie transformacji cyfrowej Banku Millennium poprzez wdrożenie platformy Omnichannel Genesys

Wewnętrzne doskonalenie organizacji contact center:

  • MediaPortal – centrum dowodzenia zasobami contact center, Mediasystem
  • Level Up! – Mierzymy wysoko, Best
  • Zwinne contact center, mBank

Doskonała komunikacja z klientami:

  • EasyBanKing – czyli łatwe bankowanie, Bank Millennium
  • Close The Loop, Innogy Polska

Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing contact center:

  • Customer experience dla Circle K, Voice CC

Najlepszy program wspierający wizerunek pracy w contact center:

  • Zdrowe podejście, PZU
  • Pasujesz do nas!, mBank
  • DBB News – komunikacja wewnętrzna i wizerunkowa, Bank Millennium

Zarządzanie kryzysem i zmianą w contact center w czasie pandemii Covid-19:

  • Zarządzanie zmianą w czasie pandemii w centrum zdalnej obsługi klienta w PZU
  • Best wobec Covid-19
  • Contact center mBanku w dobie pandemii

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

  • 1
Złota Słuchawka 2021

Poznaliśmy nominowanych w konkursie Złota Słuchawka 2021

22 kwietnia 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.04.2021

W Dzień Ziemi Decathlon prezentuje zagrożony sport przyszłości

Czy siatkówka może być sportem zagrożonym? A narciarstwo alpejskie? Często nie zdajemy sobie sprawy, że wraz z degradacją środowiska mogą wyginąć także dyscypliny sportowe. Z okazji Dnia Ziemi Decathlon przedstawia wizję tego, jak może wyglądać sport za 30 lat i podejmuje działania, by te czarne scenariusze nie zostały zrealizowane. W akcję „Sport przyszłości” zaangażowali się także pracownicy marki, którzy już teraz podejmują lokalne ekologiczne inicjatywy.