IAB Mixx Awards 2024 – laureaci - Marketing przy Kawie
Znamy laureatów IAB Mixx Awards 2024
  • 0
  • 1
27.11.2024

Znamy laureatów IAB Mixx Awards 2024

Podczas uroczystej gali IAB Mixx Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorowała najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 listopada 2024