„Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom” – kampania serwisu Domiporta.pl
  • 0
  • 1
9.01.2020

„Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom” – kampania serwisu Domiporta.pl

Z początkiem stycznia wystartowała kampania reklamowa Domiporta.pl – serwisu ogłoszeniowego w branży nieruchomości, należącego do Grupy Agora. Działania promocyjne pod hasłem „Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom” prowadzone są na outdoorze oraz w Internecie.

Nośniki reklamy zewnętrznej z reklamami Domiporta.pl od początku roku są widoczne na ulicach Warszawy, Poznania, Krakowa, Wrocławia i Trójmiasta.

Od 7 stycznia kampania jest również obecna w Internecie. Obejmuje działania zasięgowe, remarketingowe i performance w serwisach internetowych, e-mailingach, wyszukiwarkach i mediach społecznościowych.

Celem działań jest zwiększenie rozpoznawalności serwisu i wzmocnienie jego pozycji wśród portali ogłoszeniowych branży nieruchomości.

Kreację przygotował zespół marketingu serwisu Domiporta.pl, zakupem mediów do internetowej części działań zajmuje się Value Media. Kampania potrwa przez cały rok.

  • 1
Domiporta.pl

Domiporta.pl promuje się na outdoorze i w Internecie

9 stycznia 2020