Znakomite wyniki widoczności kampanii „Pal dalej”
  • 0
  • 1
20.12.2005

Znakomite wyniki widoczności kampanii „Pal dalej”

Kampania antynikotynowa pod hasłem „Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal dalej” , która w sierpniu 2005 r. pojawiła się na nośnikach AMS w największych miastach Polski, w pierwszym tygodniu września była na zlecenie AMS badana przez Instytut SMG/KRC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2005

Srebrny Magellan dla kampanii Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony!

Kampania „Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony!” realizowana przez MCC dla Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie została nagrodzona Srebrnym Magellanem w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu komunikacji marketingowej, organizowanego przez LACP. Kampania znalazła się na liście 50 najwyżej ocenionych projektów we wszystkich kategoriach. MCC jest pierwszą polską agencją, która otrzymała tak wysokie wyróżnienie w tym konkursie.