„Znak, który wyróżnia” – kampania karty MasterCard World Signia MultiBanku - Marketing przy Kawie
„Znak, który wyróżnia” – kampania karty MasterCard World Signia MultiBanku
  • 0
  • 1
7.02.2011

„Znak, który wyróżnia” – kampania karty MasterCard World Signia MultiBanku

„Znak, który wyróżnia” to hasło najnowszej kampanii marketingowej MultiBanku, promującej wprowadzenie do oferty karty kredytowej MasterCard World Signia. Kampania rozpoczęła się 4 lutego i potrwa do końca marca br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55400 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 lutego 2011