Znaczenie forów internetowych w branży motoryzacyjnej (infografika)
  • 0
  • 1
25.06.2013

Znaczenie forów internetowych w branży motoryzacyjnej (infografika)

Fora internetowe stanowią ważny kanał w procesie sprzedaży marek z wielu kategorii produktowych. SentiOne oraz agencja 6ix WoMM & Social Media przygotowały infografikę przedstawiającą znaczenie tej formy wymiany opinii dla branży motoryzacyjnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 czerwca 2013

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
25.06.2013

Badanie IMM (maj): prasa cytowana najczęściej, a wśród tytułów prasowych – „Rzeczpospolita”

W Top 15 mediów najczęściej cytowanych w maju 11 stanowiły tytuły prasowe. Najwięcej doniesień opublikowano za „Rzeczpospolitą”, „Gazeta Wyborcza” i „Wprost”. Powołania na tę trójkę stanowiły jednocześnie ponad 40 proc. objętych badaniem cytowań. W ścisłej czołówce znalazły się też TVN24 i radio RMF FM. Instytut Monitorowania Mediów przygotował kolejną edycję raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”.