Zmieniona strategia H&M wydaje się działać - Marketing przy Kawie
Zmieniona strategia H&M wydaje się działać
  • 0
  • 1
17.12.2019

Zmieniona strategia H&M wydaje się działać

Inwestycje w analizę danych klientów pozwoliły szwedzkiej marce H&M na zmniejszenie fizycznego asortymentu sklepów i skuteczniejszą konkurencję w obszarze online. Kwartalna sprzedaż firmy wskazuje, że te działania się opłacają.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
17.12.2019

Introwertycy wolą rozmawiać z chatbotami, a część z nas omyłkowo bierze je za ludzi. Badanie agencji Symetria

Z chatbotów najczęściej korzystamy podczas zakupów online i przy zgłaszaniu reklamacji – wynika z badania zrealizowanego przez Symetrię UX. Świadomość istnienia tej klasy wirtualnych asystentów jest w społeczeństwie stosunkowo niska. Ze słowem „chatbot” spotkało się 34 proc. respondentów, z których 53 proc. weszło w jakąkolwiek interakcję z takim oprogramowaniem.