Zmieniona identyfikacja wizualna marki Onet - Marketing przy Kawie
Zmieniona identyfikacja wizualna marki Onet
  • 0
  • 2
16.09.2011

Zmieniona identyfikacja wizualna marki Onet

Nowy Onet chce być wyrazisty i barwny – zarówno w tym, jak wygląda, jak i w tym, co pisze. Marka chce na nowo zaskakiwać swoich użytkowników i jako taka musi wzbudzać emocje: gorące albo zimne, ale nigdy letnie. Takie założenia przyświecały zatem twórcom nowego logo oraz systemu identyfikacji wizualnej brandu – agencji Dragon Rouge.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 września 2011

15 września 2011