Zmieniają się priorytety, wyzwania i strategie specjalistów ds. marketingu – pokazuje badanie Salesforce
  • 0
  • 1
25.08.2021

Zmieniają się priorytety, wyzwania i strategie specjalistów ds. marketingu – pokazuje badanie Salesforce

Polscy specjaliści ds. marketingu pozostają optymistycznie nastawieni do przyszłości swoich organizacji. Jest tak mimo bezprecedensowych zmian i wyzwań, które pojawiły się ostatnio. Wynika to z 7. edycji raportu Salesforce „State of Marketing”. Raport wskazuje też na znaczące inwestycje w narzędzia, technologie i kanały, które stały się niezbędne w erze sprzedaży wielokanałowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2021

24 sierpnia 2021