- 0
- 1
Zmiany w strukturach aktywacyjnych PHD i Media Direction OMD
PHD i Media Direction OMD (Omnicom Media Group) wdrażają nową strukturę organizacyjną, wzmacniając ofertę digitalową i integrując zespoły eksperckie. Celem reorganizacji jest podniesienie efektywności oraz rozwoju kompetencji zespołów w odpowiedzi na potrzeby rynku i zmieniające się oczekiwania klientów.
Skonsolidowany zespół PHD i Media Direction OMD liczy obecnie ponad 60 osób. Są wśród nich eksperci w dziedzinach zakupu mediów biddable, automatyzacji, AI i analityki. W ramach nowej struktury aktywacyjnej zintegrowane zostają działy digital trading i investment. Ma to umożliwić:
- jeszcze korzystniejszą negocjację warunków handlowych,
- realizację celów kosztowych dla klientów.
Celem konsolidacji jest również:
- bardziej efektywne zarządzanie wiedzą,
- współpraca między działami we wspieraniu klientów w osiąganiu ich celów biznesowych.
– Integracja naszych zespołów specjalistycznych to krok w stronę jeszcze lepszej synergii i szybkości i elastyczności działania. Są one dziś kluczowe w digital marketingu. Dzięki nowej strukturze możemy oferować klientom kompleksową obsługę na najwyższym poziomie, wykorzystującą możliwości automatyzacji procesów czy sztucznej inteligencji. Nasi specjaliści mają kompetencje z zakresu aktywacji wszystkich możliwych platform aukcyjnych wykorzystywanych na rynku europejskim. Jesteśmy więc w stanie realizować projekty o skali międzynarodowej. Wierzę, że to wzmocnienie pozwoli nam nie tylko efektywniej odpowiadać na potrzeby rynku, ale i wyznaczać nowe standardy w branży – mówi Łukasz Getter, chief digital officer w Omnicom Media Group.
Liderzy nowego modelu operacyjnego
Nowym liderem skonsolidowanego zespołu aktywacyjnego został Łukasz Getter, który objął stanowisko chief digital officer. Będzie odpowiedzialny również za:
- realizację strategicznych celów agencji,
- wdrażanie nowych produktów reklamowych,
- zwiększenie przychodów,
- optymalizację efektywności,
- wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu automatyzacji i AI.
W nowej strukturze awansowali także:
- Radosław Stolarczyk (head of paid search),
- Kinga Nurska (head of programmatic),
- Michał Bielawski (head of paid social).
Będą koordynować swoje zespoły specjalistyczne oraz dbać o rozwój kompetencji i wymianę wiedzy z zespołami plannerskimi. Rafał Krzywoszyński, obejmujący stanowisko trading director, odpowiedzialny będzie za rozwój oferty OMG OmNet.
Kolejny etap wdrażania modelu „Agency-as-a-platform”
Zmiany te stanowią kolejny etap wdrażania koncepcji „Agency-as-a-platform”. Jest ona skoncentrowana na świadczeniu szerokiego spektrum usług medialnych dla klientów PHD i Media Direction OMD. Klient może wybrać interesujący go pakiet usług uszytych na miarę swoich potrzeb.
Elementem tej koncepcji jest również rozwój nowej oferty produktów oraz struktur tradingowych, w tym m.in.:
- OMnet,
- OMG Marketplaces.
Produkty te wzbogacą portfolio Omnicom Media Group. Mają umożliwić klientom uzyskanie jeszcze większej efektywności kosztowej.
– Nieustanny rozwój modelu „Agency-as-a-platform” stanowi fundament przyszłości Omnicom Media Group. Reorganizacja, obejmująca PHD i Media Direction OMD, jest strategiczną odpowiedzią na:
- dynamicznie zmieniające się oczekiwania naszych klientów,
- modele operacyjne,
- wyzwania współczesnego rynku mediowego.
Dążymy do maksymalnej efektywności i innowacyjności. Konsolidacja zespołów pod przewodnictwem doświadczonych liderów umożliwia nam rozwijanie naszych talentów i tworzenie zintegrowanej oferty digitalowej. Takiej, która przyniesie wymierne korzyści naszym klientom – komentuje Maria Kiełczyńska, managing director w PHD.
- 1