PHD i Media Direction OMD reorganizują struktury - Marketing przy Kawie
Zmiany w strukturach aktywacyjnych PHD i Media Direction OMD
  • 0
  • 1
24.11.2024

Zmiany w strukturach aktywacyjnych PHD i Media Direction OMD

PHD i Media Direction OMD (Omnicom Media Group) wdrażają nową strukturę organizacyjną, wzmacniając ofertę digitalową i integrując zespoły eksperckie. Celem reorganizacji jest podniesienie efektywności oraz rozwoju kompetencji zespołów w odpowiedzi na potrzeby rynku i zmieniające się oczekiwania klientów.

Skonsolidowany zespół PHD i Media Direction OMD liczy obecnie ponad 60 osób. Są wśród nich eksperci w dziedzinach zakupu mediów biddable, automatyzacji, AI i analityki. W ramach nowej struktury aktywacyjnej zintegrowane zostają działy digital trading i investment. Ma to umożliwić:

  • jeszcze korzystniejszą negocjację warunków handlowych,
  • realizację celów kosztowych dla klientów.

Celem konsolidacji jest również:

  • bardziej efektywne zarządzanie wiedzą,
  • współpraca między działami we wspieraniu klientów w osiąganiu ich celów biznesowych.

Integracja naszych zespołów specjalistycznych to krok w stronę jeszcze lepszej synergii i szybkości i elastyczności działania. Są one dziś kluczowe w digital marketingu. Dzięki nowej strukturze możemy oferować klientom kompleksową obsługę na najwyższym poziomie, wykorzystującą możliwości automatyzacji procesów czy sztucznej inteligencji. Nasi specjaliści mają kompetencje z zakresu aktywacji wszystkich możliwych platform aukcyjnych wykorzystywanych na rynku europejskim. Jesteśmy więc w stanie realizować projekty o skali międzynarodowej. Wierzę, że to wzmocnienie pozwoli nam nie tylko efektywniej odpowiadać na potrzeby rynku, ale i wyznaczać nowe standardy w branży – mówi Łukasz Getter, chief digital officer w Omnicom Media Group.

Liderzy nowego modelu operacyjnego

Nowym liderem skonsolidowanego zespołu aktywacyjnego został Łukasz Getter, który objął stanowisko chief digital officer. Będzie odpowiedzialny również za:

  • realizację strategicznych celów agencji,
  • wdrażanie nowych produktów reklamowych,
  • zwiększenie przychodów,
  • optymalizację efektywności,
  • wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu automatyzacji i AI.

W nowej strukturze awansowali także:

  • Radosław Stolarczyk (head of paid search),
  • Kinga Nurska (head of programmatic),
  • Michał Bielawski (head of paid social).

Będą koordynować swoje zespoły specjalistyczne oraz dbać o rozwój kompetencji i wymianę wiedzy z zespołami plannerskimi. Rafał Krzywoszyński, obejmujący stanowisko trading director, odpowiedzialny będzie za rozwój oferty OMG OmNet.

Kolejny etap wdrażania modelu „Agency-as-a-platform”

Zmiany te stanowią kolejny etap wdrażania koncepcji „Agency-as-a-platform”. Jest ona skoncentrowana na świadczeniu szerokiego spektrum usług medialnych dla klientów PHD i Media Direction OMD. Klient może wybrać interesujący go pakiet usług uszytych na miarę swoich potrzeb.

Elementem tej koncepcji jest również rozwój nowej oferty produktów oraz struktur tradingowych, w tym m.in.:

  • OMnet,
  • OMG Marketplaces.

Produkty te wzbogacą portfolio Omnicom Media Group. Mają umożliwić klientom uzyskanie jeszcze większej efektywności kosztowej.

Nieustanny rozwój modelu „Agency-as-a-platform” stanowi fundament przyszłości Omnicom Media Group. Reorganizacja, obejmująca PHD i Media Direction OMD, jest strategiczną odpowiedzią na:

  • dynamicznie zmieniające się oczekiwania naszych klientów,
  • modele operacyjne,
  • wyzwania współczesnego rynku mediowego.

Dążymy do maksymalnej efektywności i innowacyjności. Konsolidacja zespołów pod przewodnictwem doświadczonych liderów umożliwia nam rozwijanie naszych talentów i tworzenie zintegrowanej oferty digitalowej. Takiej, która przyniesie wymierne korzyści naszym klientom – komentuje Maria Kiełczyńska, managing director w PHD.

  • 1
Zmiany w strukturach aktywacyjnych PHD i Media Direction OMD

Zmiany w strukturach aktywacyjnych PHD i Media Direction OMD

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 listopada 2024

22 listopada 2024