Złoty Spinacz dla Headlines - Marketing przy Kawie
Złoty Spinacz dla Headlines
  • 0
  • 1
8.12.2004

Złoty Spinacz dla Headlines

6 grudnia podczas uroczystej gali Związku Firm Public Relations nastąpiło
rozstrzygnięcie konkursu Złote Spinacze 2004. Zwycięzcą, w kategorii
produktu została „Anty-Koncepcja w modzie” – kampania agencji Headlines
Brand & Corporate Communication promująca plastry antykoncepcyjne Evra.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 grudnia 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2004

Samsung ponownie sponsoruje sztafetę olimpijską

7 grudnia 2004 - właśnie dziś Samsung został oficjalnie ogłoszony przez TOROC partnerem Sztafety ze zniczem olimpijskim TURYN 2006. Samsung będąc już partnerem pierwszej naprawdę globalnej sztafety olimpijskiej ATENY 2004, kontynuuje sponsorowanie tego wydarzenia, tym razem w związku z Igrzyskami Zimowymi w TURYNIE 2006. Samsung daje szansę ludziom z całego świata, aby doświadczyć zaszczytu uczestniczenia w szczególnym wydarzeniu, jakim jest Sztafeta Olimpijska.