„Złoty pociąg istnieje” – przekonuje w kampanii PKP Intercity (audio) - Marketing przy Kawie
„Złoty pociąg istnieje” – przekonuje w kampanii PKP Intercity (audio)
  • 1
  • 6
18.01.2016

„Złoty pociąg istnieje” – przekonuje w kampanii PKP Intercity (audio)

Rozpoczęła się kampania PKP Intercity, promująca podróże ekspresami w niższych cenach. Przewoźnik zaplanował działania ambientowe m.in. na Dworcu Centralnym w Warszawie, a także konkurs, w którym do wygrania jest sztabka złota. Akcja nawiązuje do informacji o odnalezieniu zaginionego pociągu ze złotem III Rzeszy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54973 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 stycznia 2016

15 stycznia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2016

Mobile Trends Conference oraz Targi Mobile-IT w lutym w Krakowie

Gogle do rozszerzonej rzeczywistości, tablety i smartfony, akcesoria do urządzeń mobilnych oraz rozwiązania e-mail marketingowe. Spotkania ze specjalistami z branży, znani prelegenci i nagrody dla najlepszych rozwiązań w 2015 r. To wszystko czeka na tych, którzy od 17 do 19 lutego odwiedzą Expo Kraków i wezmą udział w Mobile Trends Conference oraz odbywających się równolegle 3. Targach Rozwiązań IT, E-commerce i Urządzeń Mobilnych Mobile-IT.