Złoty Laur Konsumenta 2008 dla Piasta
  • 0
  • 1
18.04.2008

Złoty Laur Konsumenta 2008 dla Piasta

Marka Piast, z portfela Carlsberg Polska, została uhonorowana prestiżową nagrodą „Laur Konsumenta 2008” w kategorii „Produkt regionalny roku”. O przyznaniu marce Złotego Lauru w ogólnopolskim plebiscycie zdecydowali sami konsumenci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

18 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.04.2008

Ruszyła nowa kampania reklamowa Gerber

W sobotę 5 kwietnia ruszyła telewizyjna kampania reklamowa posiłków w słoiczkach oraz soków marki Gerber „Z miłości do brzuszków” przygotowana dla Alima-Gerber przez agencję Legend Group. Kampania telewizyjna jest elementem wsparcia sprzedaży produktów Gerber i będzie trwała do początku lipca. 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w Telewizji Polskiej, TVN, Polsat oraz stacjach pakietu AT Media (m.in. BBC Lifestyle, AXN i Puls).

17 kwietnia 2008