Złoto dla Direct Publishing Group
  • 0
  • 1
18.04.2008

Złoto dla Direct Publishing Group

Podczas gali wręczenia nagród rynku prasy firmowej i korporacyjnej Szpalty Roku, Direct Publishing Group otrzymało aż 4 nagrody. Wśród nich jest ta największa – Złote Szpalty dla magazynu LEEnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52015 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

18 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.04.2008

Ruszyła nowa kampania reklamowa Gerber

W sobotę 5 kwietnia ruszyła telewizyjna kampania reklamowa posiłków w słoiczkach oraz soków marki Gerber „Z miłości do brzuszków” przygotowana dla Alima-Gerber przez agencję Legend Group. Kampania telewizyjna jest elementem wsparcia sprzedaży produktów Gerber i będzie trwała do początku lipca. 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w Telewizji Polskiej, TVN, Polsat oraz stacjach pakietu AT Media (m.in. BBC Lifestyle, AXN i Puls).