Złota rybka – nowy mural sklepu Moliera2.com
  • 1
  • 4
30.07.2020

Złota rybka – nowy mural sklepu Moliera2.com

W lipcu ruszyła kampania OOH sklepu internetowego Moliera2.com. W jej ramach powstało wielkoformatowe malowidło. Można je oglądać w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 12.

Tym razem mural sklepu Moliera2.com to reklama skierowana zarówno do lokalnej społeczności, jak i turystów odwiedzających centrum stolicy Pomorza podczas tegorocznych wakacji.

Malowidło o powierzchni 160 m2 przedstawia złotą rybkę, która według autorów projektu symbolizuje szczęście oraz inspiruje do tego, aby marzeń nie odkładać na półkę. Koncept ma nawiązywać do tradycji, bogatej kultury Trójmiasta oraz mieszkańców, którzy śledzą najnowsze trendy z obszaru mody.

Realizacją muralu zajęła się firma Braughman Group Media.

  • 4
mural sklepu Moliera2.com

Gdański mural sklepu Moliera2.com

29 lipca 2020

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2020

Polskie Stowarzyszenie Rowerowe i Łukasz Simlat zachęcają Polaków do przesiadania się na dwa kółka. Rusza kampania „Rowerowa rewolucja”

Rozpoczęła się „Rowerowa rewolucja” – kampania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego. Ma na celu promocję napędzanego siłą mięśni jednośladu jako zdrowego, ekologicznego, szybkiego i bezpiecznego sposobu na przemieszczanie się oraz doskonałą formę spędzania wolnego czasu. W działania zaangażował się aktor Łukasz Simlat.