Złota rybka – nowy mural sklepu Moliera2.com - Marketing przy Kawie
Złota rybka – nowy mural sklepu Moliera2.com
  • 1
  • 4
30.07.2020

Złota rybka – nowy mural sklepu Moliera2.com

W lipcu ruszyła kampania OOH sklepu internetowego Moliera2.com. W jej ramach powstało wielkoformatowe malowidło. Można je oglądać w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 12.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2020

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2020

Polskie Stowarzyszenie Rowerowe i Łukasz Simlat zachęcają Polaków do przesiadania się na dwa kółka. Rusza kampania „Rowerowa rewolucja”

Rozpoczęła się „Rowerowa rewolucja” – kampania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego. Ma na celu promocję napędzanego siłą mięśni jednośladu jako zdrowego, ekologicznego, szybkiego i bezpiecznego sposobu na przemieszczanie się oraz doskonałą formę spędzania wolnego czasu. W działania zaangażował się aktor Łukasz Simlat.