„Zjeżdżaj. Tu jedzie o życie” – kampania na temat korytarza życia
  • 0
  • 1
19.06.2020

„Zjeżdżaj. Tu jedzie o życie” – kampania na temat korytarza życia

W czerwcu rozpoczęła się zainicjowana przez Jet Line kampania „Zjeżdżaj! Tu jedzie o życie”. Będzie kontynuowana do końca wakacji.

Akcja jest realizowana na billboardach motorway 12 x 4 m przy głównych drogach w Polsce. Korytarz życia to najprostsza rzecz, jaką możemy zrobić, gdy dochodzi do wypadku w ruchu drogowym. To równie najbardziej potrzebna wówczas pomoc. Od grudnia 2019 r. to także obowiązek kierowców wobec pojazdów uprzywilejowanych. Jeśli sytuacja tego wymaga, musimy utworzyć korytarz życia. Gdy liczy się każda sekunda, droga musi być przejezdna.

Jeśli jesteśmy kierowcami, utworzenie korytarza życia jest naszym obowiązkiem. Przygotowując akcję, myśleliśmy jednak o tym, że potrzebna jest edukacja, uwrażliwienia i wykształcanie w sobie odruchu: widzę tworzący się na drodze korek, zjeżdżam na bok, robię miejsce dla służb ratunkowych. Myśl, jaka nam towarzyszyła w rozmowach podczas przygotowywania tej akcji, była następująca: pomyśl o innych, pomyśl o sobie. Przecież karetka czy straż może jechać do mnie lub kogoś mi bliskiego – mówi Agnieszka Maszewska z działu komunikacji Jet Line.

Projekt graficzny kampanii „Zjeżdżaj! Tu jedzie o życie!” Jet Line przygotowało we współpracy z agencją Directors. Honorowymi partnerami akcji są: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej, Ministerstwo Zdrowia oraz Szkoła Główna Służby Pożarniczej w Warszawie.

  • 1
kampania na temat korytarza życia

Ruszyła kampania na temat korytarza życia

Irek

3 tygodnie temu

Pomysł kampanii jak najbardziej słuszny i potrzebny. Mam jednak wrażenie, że przekaz jest mało czytelny. Niepotrzebny popis artystyczny. Bardzo ładne i w punkt ale... U naszych zachodnich i południowych sąsiadów to są proste znaki pokazujące co i jak. Nasze społeczeństwo nie zrozumie tej grafiki bo mentalnie mocno kulejemy. Tak czy inaczej kampania powinna ukazać się we wszystkich możliwych mediach i być powtarzana do znudzenia. Każda firma transportowa powinna uświadomić swoich kierowców, flotowcy w firmach powinni w każdym samochodzie firmowych ostawić odpowiednią ulotkę. Warto tez skupić się na regionach kraju, gdzie droga dwupasmowa nadal jest czymś nieznanym a autostradę zna się z opowieści. 3mam kciuki za tę akcje!!!

Rozwiń komentarze

19 czerwca 2020