Zintegrowana kampania nowego Forda Focusa - Marketing przy Kawie
Zintegrowana kampania nowego Forda Focusa
  • 0
  • 1
2.06.2011

Zintegrowana kampania nowego Forda Focusa

Na zlecenie domu mediowego Mindshare Polska agencja 6ix WoMM wspiera kampanię marketingową nowego Forda Focusa. Celem kampanii jest budowa wizerunku nowego modelu jako samochodu wyposażonego w zaawansowane systemy technologiczne pomagające kierowcy na co dzień.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 czerwca 2011