0 1 2.12.2011Zimowa odsłona akcji „Polska jest fajna”kampanie społeczne„Zima jest fajna” – pod takim hasłem reporterzy WP będą odkrywać grudniowo-styczniową Polskę.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55920 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 2.12.2011Rola serwisów społecznościowych w budowaniu wizerunku firmSocial media zmieniły sposób pozyskiwania danych o pracodawcach. Internauci coraz częściej czerpią informacje o warunkach pracy w danej firmie z serwisów społecznościowych. Najpopularniejsze źródła takiej wiedzy to GoldenLine, Facebook czy LinkedIn.
0 1 0 2.12.2011Payback wybrał Ogilvy ActionAgencja Ogilvy Action wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową programu lojalnościowego Payback. Pokonała trzech konkurentów.
2 1 0 2.12.2011mBank reklamuje eKonto (wideo)Rozpoczyna się kampania promująca ofertę mBanku: rachunek osobisty z mobilnym Internetem w pakiecie. Klienci, którzy wybiorą usługę, będą mieli dostęp do darmowego konta i bezpłatnego Internetu przez cały okres trwania umowy. Stałym klientom bank zaoferuje także tablety z dostępem do Sieci.
1 3 0 2.12.2011Sprawdź, jakim jesteś kibicem – rusza platforma Sharp FanLabs (wideo)2 grudnia zostanie uruchomiona platforma Sharp FanLabs, umożliwiająca zbieranie danych dotyczących sposobu kibicowania Europejczyków.