Zielony Kapturek z owsianką – Akcja samplingowa dla marki Nesvita
  • 0
  • 1
4.10.2010

Zielony Kapturek z owsianką – Akcja samplingowa dla marki Nesvita

Od poniedziałku można spotkać na ulicy Zielonego Kapturka, który rozdaje owsiankę. Agencja Publicis tą drogą chce zmienić nastawienie Polaków do owsianki. Akcja samplingowa, w ramach której przebrane za Zielonego Kapturka hostessy będą wręczać przechodniom próbki płatków owsianych Nesvita, odbędzie się w kilkudziesięciu miastach Polski i będzie wspierana komunikacją realizowaną w telewizji i Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2010