Zgodnie z przewidywaniami rynek reklamowy wyhamował w III kwartale br., wynika z najnowszego raportu Starlinka
  • 0
  • 1
2.11.2006

Zgodnie z przewidywaniami rynek reklamowy wyhamował w III kwartale br., wynika z najnowszego raportu Starlinka

Dom mediowy Starlink opublikował kolejny cykliczny raport dotyczący estymowanej wartości netto rynku reklamowego w Polsce. Najnowsza analiza Starlinka dotyczy podsumowania wydatków reklamowych po III kwartałach br. Starlink szacuje, że reklamodawcy wydali w tym czasie w mediach 3 mld 838 mln zł, co oznacza 10,4 proc. dynamikę rynku w stosunku do analogicznego okresu 2005 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51119 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

2 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2006

„Demokracja to nie ściema”

6 listopada w poznańskich uczelniach rozpocznie się kontynuacja zeszłorocznej akcji „Demokracja to nie ściema”. Tym razem studenci ze Studenckiego Koła Naukowego „PRyzmat” działającego przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu namawiają swoich kolegów do spełnienia obowiązku obywatelskiego, jakim jest oddanie głosu w wyborach samorządowych. Z uwagi na konieczność głosowania we własnych okręgach wyborczych, hasło tegorocznej kampanii brzmi: „Jedź do domu- zagłosuj!”. Akcja potrwa do 9 listopada.