0 3 27.08.2021Zeszyty Ekipy Friza w Lidluhandel detaliczny influencer marketingZ okazji powrotu uczniów do szkół sieć Lidl zaoferuje klientom zeszyty Ekipy Friza z limitowanej kolekcji.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55869 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
1 2 0 27.08.2021ING uczy nastolatków adopcji zwierząt i promuje usługi finansowe skierowane do nichING Bank Śląski opublikował poradnik o adopcji zwierząt, skierowany do nastolatków. Znajdą w nim odpowiedzi na pytania związane z przygarnianiem zwierząt i opieką nad nimi. Z tej okazji bank przygotował również nowe wzory kart płatniczych, zaprojektowane wspólnie z rysowniczką Psie Sucharki.
1 2 0 26.08.2021Miko Marczyk i Bartosz Huzarski w kampanii Škody Rok BezpieczeństwaRajdowiec Miko Marczyk i kolarz Bartosz Huzarski zostali bohaterami kolejnej odsłony akcji edukacyjnej Škody. Sportowcy zamieniają się środkami transportu i przemierzają wyznaczoną trasę. Akcja Zmiana Perspektywy ma podkreślić wagę koegzystencji na drogach wszystkich uczestników ruchu.
0 1 0 26.08.2021Answear.com wybiera Havas PR WarsawZ początkiem września do grona klientów Havas PR Warsaw dołącza Answear.com. W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za prowadzenie biura prasowego, wsparcie komunikacyjne marki oraz bieżącą obsługę PR.
0 1 0 26.08.2021Agencja ASAP & ASAP wygrała przetarg na obsługę online marki Hey ClayAgencja przygotowała kompleksową strategię digital. Zajmie się obsługą mediów społecznościowych, produkcją contentu foto i wideo, moderacją oraz zakupem mediów, w tym działaniami sprzedażowymi w e-sklepach oraz na platformie Allegro.