Zestawienie „YouTube Ads Leaderboard” za styczeń 2017 r. Na czele WOŚP
  • 3
  • 1
14.02.2017

Zestawienie „YouTube Ads Leaderboard” za styczeń 2017 r. Na czele WOŚP

Styczniowe zestawienie „YouTube Ads Leaderboard Poland” zostało zdominowane przez reklamy związane z 25. Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W rankingu znalazły się także spoty Lego oraz Kuchni Lidla.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2017

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
14.02.2017

Jakość, marka czy promocja – czynniki skutecznie napędzające sprzedaż

Mecz marki z promocją zawsze był grą do jednej bramki. Zbudowanie mocnej marki wymaga wielu angażujących i kosztownych czynności. Trzeba wynająć agencję reklamową, stworzyć kreację, zaplanować wydatki na media, przeprowadzić działania PR i wykonać wiele innych niezbędnych czynności. Tymczasem rezultat jest niepewny. Kampania może przykuć uwagę tysięcy konsumentów, a może przejść bez echa. Promocje są za to proste w zastosowaniu i przynoszą szybki wzrost sprzedaży.

13 lutego 2017