Zespół The Dumplings w kampanii prezerwatyw Durex
  • 2
  • 6
19.06.2019

Zespół The Dumplings w kampanii prezerwatyw Durex

Durex rozpoczął kampanię „Gorące letnie noce”. Jej głównym elementem jest współpraca z zespołem The Dumplings. W teledysku do piosenki „Bez słów” pojawiają się opakowania prezerwatyw.

Kooperacja z The Dumplings ma zachęcać do cieszenia się prawdziwym seksem i atmosferą, którą tworzą gorące letnie noce, z zachowaniem bezpieczeństwa. Brand określa współpracę jako „strategiczny krok w komunikowaniu marki Durex jako bardziej lifestyle’owej i społecznej”.

Głównym elementem, wokół którego będą prowadzone działania, jest współpraca z The Dumplings, czyli polskim duetem muzycznym w składzie Justyna Święs i Kuba Karaś. Efektem jest utwór „Bez słów” oraz wspólnie stworzony teledysk w reżyserii Daniela Jaroszka, wyprodukowany przez Papaya Films. Premiera połączona jest z oficjalnym startem kampanii, która trwa od 14 czerwca do końca sierpnia.

Projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości – w bezpieczny sposób. Piosenka i teledysk traktują o bliskości i intymności dwojga ludzi.

We współpracy z „Elle” przygotowano także making of oraz krótki wywiad z zespołem:

Do tekstu autorstwa Justyny Święs muzykę skomponował Kuba Karaś. Mix i master – Rafał Smoleń. Utwór z gatunku elektropop utrzymany jest w stylistyce zespołu.

Cała kampania odbywa się w kanałach cyfrowych. Jej głównym elementem komunikacyjnym jest hub contentowy oparty na klipie The Dumplings. Jako jeden z elementów rozbudowanej kampanii została stworzona szeroka platforma dla influencerów. Są oni wybierani pod kątem grupy docelowej marki, zasięgu oraz przede wszystkim jakości tworzonych treści.

Ich rolą w kampanii jest rozbudowanie komunikacji zarówno w obszarze propagowania klipu i współpracy z zespołem The Dumplings, jak i tworzenia podobnego contentu. Wybrane fragmenty teledysku zostały wykorzystane do stworzenia komunikacji produktowej osadzonej w lifestyle’owym, letnio-wakacyjnym otoczeniu.

Komunikacja jest dopasowana do szerokiej grupy odbiorców. Dla podkreślenia tej różnorodności w klipie występują pary w różnym wieku oraz o różnych preferencjach. Zabieg ten dodatkowo podkreśla, że temat seksu dotyczy każdego, niezależnie od wieku, płci czy stażu związku.

Do występu w teledysku celowo wybrano osoby bez doświadczenia aktorskiego. Twórcom zależało na pokazaniu autentycznych relacji oraz emocji pomiędzy partnerami. Wszystkie pary łączy silne uczucie i intymność, której piękno realizatorzy starali się uchwycić. Czas letnich wakacji, w jakich osadzony jest klip, to jeden z ważniejszych okresów sprzedażowych marki.

Zastosowana formuła branded content umożliwia marce dotarcie do konsumentów. Ma ona trafiać tam, gdzie użytkownicy marki chętnie spędzają wakacje, czyli na festiwale muzyczne, koncerty i letnie imprezy.

Za koncepcję i prowadzenie kampanii odpowiada Feeders Agency wspólnie z Agencją 2012. Koncept kreatywny: Łukasz Szczybelski, art directorem jest Konrad Wullert. Obsługą klienta zajmuje się zespół 2012 Agency.

Teledysk wyprodukowała Papaya Films, reżyserem został Daniel Jaroszek. Postprodukcję zrealizowała Badi Badi, dźwięk – studio Głośno. Po stronie Durexu za współpracę odpowiada Justyna Dadał (senior brand manager), zaś po stronie 2012 Agency Antonina Kolarczyk i Krzysztof Kiełpiński.

Całościową strategię PR koordynuje agencja Big Picture. Obejmuje to także realizację działań z zakresu media relations. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu i ma charakter projektowy. Obsługę prowadzą: zespół lifestyle kierowany przez Kamilę Kończak oraz team korporacyjny pod kierunkiem Rafała Olaka. Koordynacją działań po stronie agencji zajmuje się Monika Roth, PR consultant.

Podmiotem odpowiedzialnym za wybór i koordynację działań z influencerami jest agencja Fuse działająca w ramach grupy OMD. Zakup mediów był zadaniem domu mediowego OMD.

  • 6

fot. Grzegorz Pastuszak

fot. Grzegorz Pastuszak

fot. Grzegorz Pastuszak

fot. Grzegorz Pastuszak

fot. Grzegorz Pastuszak

fot. Grzegorz Pastuszak

19 czerwca 2019

  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
19.06.2019

Męskie Granie i Roksana Węgiel, czyli muzyczny maj 2019 na YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard

Maj okazał się kolejnym miesiącem, w którym użytkownicy stawiali przede wszystkim na doznania muzyczne. Powrót Męskiego Grania do rankingu po zeszłorocznych sukcesach okazał się wyjątkowo udany. Piosenka „Sobie i wam” zadebiutowała na pierwszym miejscu. Dwie pozycje majowego rankingu przypadły odnoszącej coraz większe sukcesy Roksanie Węgiel. Trzecie miejsce zajęła reklama promocji Rossmanna z udziałem Pauliny Krupińskiej. Zestawienie zamyka niespodzianka od McDonald’s.