„Zero słów” – kampania Coca-Coli Zero Cukru
  • 0
  • 2
17.09.2022

„Zero słów” – kampania Coca-Coli Zero Cukru

Coca-Cola Zero Cukru w kampanii „Zero słów” stworzyła filtry AR i murale, które mają inspirować do aktywności w social mediach.

Do kampanii „Zero słów” marka przygotowała kolorowe efekty dostępne m.in. w Coke App, na Facebooku i Instagramie. Zachęca, by korzystając z nich oraz popularnych emotikonek pokazać, jak smakuje jej bezcukrowy wariant.

W akcji biorą internetowi twórcy z całego świata

  • Brytyjska wizażystka i charakteryzatorka Isamaya Ffrench, próbując napoju marki, rozkwitła diamentami.
  • Amerykański artysta i malarz Devon Rodriguez uchwycił w szkicu emocje smaku.
  • Nagrodzona MTV VMA Awards choreografka Sherrie Silver wytańczyła swoje wrażenia po wypiciu coli bez cukru.

Aby dołączyć do zabawy, należy spróbować napoju i dodać na Instagramie albo w relacji film lub zdjęcie z filtrem marki. Ma ono wyrazić smak, którego nie da się opisać słowami. Na koniec należy oznaczyć materiał hasztagiem akcji #zerosłów.

Trójwymiarowe murale kampanii pojawiły się na dwóch budynkach w Warszawie

Malowidła zmieniają nieco wygląd w zależności od pory dnia. We wrześniu w internecie i social mediach pojawi się kampania wprowadzonego wariantu Coca-Coli Zero Cukru o smaku limonki. Produkt z końcem września będzie też dostępny w sieciach handlowych w całej Polsce.

  • 2
„Zero słów” – kampania Coca-Coli Zero Cukru

„Zero słów” – kampania Coca-Coli Zero Cukru

„Zero słów” – kampania Coca-Coli Zero Cukru

17 września 2022

16 września 2022