Zentropy Partners autorem kampanii wizerunkowej UPS w Internecie
  • 0
  • 1
26.10.2006

Zentropy Partners autorem kampanii wizerunkowej UPS w Internecie

Celem całej kampanii jest budowanie wizerunku UPS jako eksperta w usługach kurierskich i logistycznych. Zwraca uwagę na niezawodność firmy, jej wielkość, zasięg oraz zaawansowane technologicznie rozwiązania. Wszystko to sprawia, że współpraca z UPS oznacza dla jej klientów mniej stresów, więcej komfortu i lepsze wyniki biznesowe. Kampania w Internecie rozpoczęła się 23 października i potrwa do 29 listopada.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

Ledwall Tour 2006 – ściana z przyszłością

Okres największego ruchu przedświątecznego jest doskonałą okazją do wzmocnienia aktywności reklamowej. Jednak dotychczasowe formy reklamy w ogólnym przesycie przestały być atrakcyjne dla potencjalnego konsumenta, co każe zadawać pytania o skuteczność dobrze już znanych nośników. Odpowiedzią może być Ledwall, czyli nowy mobilny nośnik Digital Signage, który w listopadzie i grudniu zawita do największych centrów handlowych w Polsce.