ZenithOptimedia: Ciemne chmury nad rynkiem reklamy
  • 0
  • 4
22.10.2009

ZenithOptimedia: Ciemne chmury nad rynkiem reklamy

W dziedzinie reklamy region CEE notuje największy na świecie spadek –21%. Przewiduje się, że światowe wydatki na reklamę w dziennikach i magazynach do 2011 r. spadną odpowiednio o 25% i 28% poniżej poziomu odnotowanego w roku 2007. Jedynie reklama internetowa ma wzrosnąć jeszcze w tym roku o 9% i osiągnąć 14,9% udziału w światowych wydatkach na reklamę w 2011 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.10.2009

Rusza trzecia edycja „Liderów Filantropii”

Już po raz kolejny firmy działające w Polsce zostaną ocenione pod kątem zaangażowania społecznego. Rozpoczyna się trzecia edycja konkursu Liderzy Filantropii, organizowanego przez Forum Darczyńców w Polsce pod patronatem honorowym Giełdy Papierów Wartościowych
w Warszawie. Celem konkursu jest promocja społecznego zaangażowania biznesu i wyłonienie firm, które przekazują najwięcej środków na działania społeczne.