Zenith: w 2019 r. po raz pierwszy w historii globalne wydatki na reklamę programmatic przekroczą 100 mld dol.
  • 0
  • 1
25.11.2019

Zenith: w 2019 r. po raz pierwszy w historii globalne wydatki na reklamę programmatic przekroczą 100 mld dol.

W 2020 r. globalne wydatki na reklamę kupioną w modelu programatycznym będą stanowiły 69% wydatków na reklamę online* – wynika z raportu „Programmatic Marketing Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Łączna wartość inwestycji w programmatic przekroczy w 2019 r. wartość 100 mld dol., osiągając pod koniec roku 106 mld dol.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47613 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

25 listopada 2019

22 listopada 2019