Zenith rozpoczyna współpracę z marką Miya
  • 0
  • 1
27.10.2022

Zenith rozpoczyna współpracę z marką Miya

Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, nawiązuje współpracę z polską marką kosmetyczną Miya (Kanani Europe). Decyzja została podjęta bez przetargu. W zakres obowiązków agencji wchodzi strategiczne planowanie i zakup mediów.

We współpracy stawiamy na doświadczenie w branży beauty, profesjonalizm i elastyczność. Ale szczególną uwagę poświęcamy ludziom, z którymi nawiązujemy biznesowe relacje. Partnerstwo, uważność i indywidualne podejście szyte na miarę aktualnych i szybko zmieniających się wraz z rynkiem potrzeb jest niezwykle istotne. Szukanie niestandardowych rozwiązań, ciekawość i myślenie out of the box przekonało nas i dało poczucie, że zespół, z którym rozpoczynamy projekt, podziela te same wartości – mówi Leszek Kłosiński, Miya Cosmetics CEO/president of the Board.

W ramach współpracy agencja Zenith będzie odpowiedzialna za planowanie kampanii i zakup wszystkich mediów. Pierwsza wspólna kampania ruszyła na początku października. Działania promocyjne prowadzone są głównie w kanale online.

Miya jest polską marką kosmetyczną inspirowaną stylem życia nowoczesnych, aktywnych kobiet. Dynamiczna marka, która wyrosła z działań w social mediach, teraz chce zawalczyć o szerszy udział w rynku. A my z naszym doświadczeniem i wiedzą z chęcią w tym pomożemy – komentuje Anna Brajbisz, communications & business director w Zenith, odpowiedzialna za zespół pracujący dla marki.

  • 1
Miya Cosmetics

Marka Miya wybrała agencję Zenith

26 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2022

W USA i Europie Zachodniej konsumenci ograniczą wydatki na święta 2022

Wzrost kosztów utrzymania przybiera na sile i wpływa na wybory konsumenckie zarówno w Polsce, jak i na świecie. W USA i Europie Zachodniej w najbliższe święta 63 proc. osób ograniczy wydatki. Z kolei 40 proc. aktywnie będzie poszukiwać tańszych, alternatywnych ofert lub promocji. Badanie „Festive Season”, zrealizowane przez technologiczną platformę danych Channel Factory, prowadzącą działania na YouTube, przybliża sytuację finansową i najbliższe plany budżetowe konsumentów. Uwidacznia też wyraźne spowolnienie handlu i problem, z jakim przyjdzie się zmierzyć sprzedawcom i marketerom.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2022

Sztuczna inteligencja wykryje dual quality – podwójną jakość produktów

Eksperci z Ośrodka Przetwarzania Informacji – Państwowego Instytutu Badawczego (OPI) wraz z naukowcami z Instytutu Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk (IPI PAN) zaprojektowali system informatyczny ANSI. Służyć on będzie do identyfikowania opinii konsumentów na temat bezpieczeństwa produktów i ich jakości, z uwzględnieniem dual quality, czyli zjawiska podwójnej jakości produktów na różnych rynkach.

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2022

Kibice i piłkarze Barcelony śpiewają w spocie Cupry

Hiszpańska marka motoryzacyjna Cupra, sponsor drużyny FC Barcelona, rozpoczyna kampanię, w której głównymi bohaterami są kibice katalońskiego klubu. W materiale filmowym wystąpiło ponad 50 osób, wykonując słynną pieśń „Un dia de partit”. Są także wybrani zawodnicy, m.in. Robert Lewandowski oraz ambasadorzy marki Ansu Fati i Marc-André Ter Stegen. Z okazji meczu z drużyną Bayern Monachium (26 października) stworzono także wersję w języku niemieckim. Polski napastnik mówi w niej, że jest fanem Barcy.