Zenith: do 2019 r. 2/3 reklamy display w modelu programmatic
  • 0
  • 0
20.11.2017

Zenith: do 2019 r. 2/3 reklamy display w modelu programmatic

Udział reklamy kupowanej w modelu programmatic w globalnych wydatkach na reklamę display wzrośnie z 59% w 2017 r. do 67% w 2019 – wynika z raportu „Programmatic Marketing Forecasts” firmy Zenith. Wartość globalnego rynku reklamy programmatic wzrośnie tym samym z obecnych 57,5 mld dol. do 84,9 mld w 2019 r. Oznacza to wzrost średnio o 21% rocznie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 listopada 2017

18 listopada 2017