Zenek Martyniuk zamiast Tytusa, Romka i A’Tomka w kampanii MediaMarkt
  • 2
  • 2
2.07.2020

Zenek Martyniuk zamiast Tytusa, Romka i A’Tomka w kampanii MediaMarkt

W roli głównego bohatera kampanii reklamowej sieci MediaMarkt wystąpi Zenek Martyniuk. „Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z produktów i usług marki. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca w mediach społecznościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Hemi

4 lata temu

Najlepszy strzał w stopę 2020?

Hubert

4 lata temu

Moim zdaniem są na poziomie Poczty Polskiej mniej więcej.

KS

4 lata temu

Jeśli w badaniach firmie MM wyszło, że ma dużo klientów z tzw. "prowincji" nie taki strzał w stopę. Poza tym TVPis promuje od dawna D.Polo.
Ja osobiście wolę jak mnie przekonuję do zakupu Miś Uszatek czy Tytus bo są równie wiarygodni jak każdy w reklamie ale ponieważ zdecydowana większość społeczeństwa do rozgarniętych nie należy to Zenek może być strzałem w 10-tkę.
Przypominam zatrudnienie Chucka Norissa przez bank i jego skuteczność (co nawet premier obecny wspominał gdzieś).

Arian

4 lata temu

8 milionów wyborców prawicy, promocja disco polo w telewizji publicznej.
MM po prostu wpisuje się w modę, która da mu zarobić.
A ludzie o ograniczonych horyzontach też chcą mieć nowe laptopy, smartfony i telewizory plazmowe na pół ściany.

KS

4 lata temu

Miejmy nadzieję, że jak ludzie kupują laptopy itp. to żeby rozszerzyć swoje horyzonty :-).

Arian

4 lata temu

A może używają ich do trollowania na zlecenie MS?

2 lipca 2020

1 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 6
1.07.2020

Ponad 1/5 użytkowników mobilnego Internetu to dzieci i młodzież. Analiza Selectivv

Na podstawie danych z okresu od grudnia 2019 do kwietnia 2020 r. oraz z marca 2019 r. firma Selectivv zbadała, jak zmieniła się aktywność dzieci i młodzieży na urządzeniach mobilnych. Dzieci i młodzież to profil behawioralny w bazie firmy określony na podstawie korzystania z danych aplikacji lub grup aplikacji. Analizowana próba wyniosła 1 915 596 użytkowników (urządzeń mobilnych) oraz 14 693 020 uruchomień aplikacji z wybranych kategorii.