Zenek Martyniuk zamiast Tytusa, Romka i A’Tomka w kampanii MediaMarkt
  • 2
  • 2
2.07.2020

Zenek Martyniuk zamiast Tytusa, Romka i A’Tomka w kampanii MediaMarkt

W roli głównego bohatera kampanii reklamowej sieci MediaMarkt wystąpi Zenek Martyniuk. „Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z produktów i usług marki. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca w mediach społecznościowych.

Jak podkreśla sieć, Zenek Martyniuk to „najpopularniejszy w naszym kraju artysta”, który „pomimo statusu megagwiazdy cieszy się niesłabnącą sympatią i zaufaniem milionów Polaków”. W spotach wcieli się w rolę doradcy pomagającego klientom w dokonywaniu wyboru urządzeń i usług. Rekomendacji będzie udzielał w muzycznej oprawie.

Pod hasłem kampanii „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” kryją się także oferty promocyjne zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie online MediaMarkt.pl.

Na współpracę z panem Zenkiem Martyniukiem zdecydowaliśmy się z wielu powodów. Istotna była dla nas nie tylko rozpoznawalność i ogólna sympatia, jaką cieszy się gwiazdor, ale także jego autentyczność i naturalność na scenie oraz poza nią. Jesteśmy przekonani, że pozytywna energia naszej gwiazdy zachęci do wizyty w naszych sklepach wszystkich tych, którym w duszy gra muzyka. Ta muzyka w wakacyjne dni grać może na najbardziej nowoczesnym sprzęcie w bardzo przystępnych cenach – mówi Ewelina Piątek, manager ds. marketingu sieci MediaMarkt.

Na kampanię z udziałem Zenka Martyniuka składają się spoty telewizyjne i radiowe oraz działania w Internecie i social media.

  • Koncept i realizacja kampanii w radiu i telewizji: Heart & Brain
  • Produkcja spotów: Ideal
  • Działania w Internecie i social media: MediaMarktSaturn Polska
  • Realizacja kampanii w mediach drukowanych: Gutenberg Networks
  • Działania PR: Hill+Knowlton Strategies
  • Planowanie i zakup mediów: dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska
  • 2
Zenek Martyniuk

Zenek Martyniuk gwiazdą MediaMarkt

2 lipca 2020

1 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 6
1.07.2020

Ponad 1/5 użytkowników mobilnego Internetu to dzieci i młodzież. Analiza Selectivv

Na podstawie danych z okresu od grudnia 2019 do kwietnia 2020 r. oraz z marca 2019 r. firma Selectivv zbadała, jak zmieniła się aktywność dzieci i młodzieży na urządzeniach mobilnych. Dzieci i młodzież to profil behawioralny w bazie firmy określony na podstawie korzystania z danych aplikacji lub grup aplikacji. Analizowana próba wyniosła 1 915 596 użytkowników (urządzeń mobilnych) oraz 14 693 020 uruchomień aplikacji z wybranych kategorii.