Zebrano ponad 530 tysięcy złotych na chore dzieci
  • 0
  • 1
7.12.2006

Zebrano ponad 530 tysięcy złotych na chore dzieci

Charytatywny „Mikołajkowy Blok Reklamowy” o godzinie 18:45 w Telewizji Polsat oglądało prawie 5 mln 100 tysięcy widzów. To prawie 30% widzów przed telewizorem o tej porze (ponad 37% w grupie 16-49) i prawdziwy sukces akcji przeprowadzonej przez Fundację Polsat i Telewizję Polsat. Według wstępnych danych AGB Nielsen Media Research Zebrano ponad 530 tysięcy złotych. Dochód z tej akcji zostanie w całości przekazany na rzecz chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2006

6 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2006

Bankowość Dla Przedsiębiorstw, oferta PKO BP na wielkim formacie Madson & Grey

Kolejna wielkoformatowa ekspozycja reklamy zewnętrznej zrealizowana przez firmę Madson & Grey, zlokalizowana została na dwóch ścianach budynku przy ul. Puławskiej 11 i ul. Goworka w Warszawie. Reklama jest elementem kampanii wizerunkowej bankowości dla przedsiębiorstw PKO BP SA. Głównym zadaniem kampanii jest zmiana postrzegania PKO Banku Polskiego jako banku stricte detalicznego i ugruntowanie w świadomości przedsiębiorców istnienia prężnej i silnej części korporacyjnej o dużym potencjale finansowym, rozbudowanej sieci dystrybucji oraz atrakcyjnej ofercie produktowej.