„Bo zdrowie jest najważniejsze!” – Ustronianka promuje się w Internecie
  • 1
  • 0
18.07.2019

„Bo zdrowie jest najważniejsze!” – Ustronianka promuje się w Internecie

18 lipca ruszyła kolejna odsłona kampanii Ustronianki. Tym razem działania prowadzone będą w Internecie.

Pierwsza odsłona działań Ustronianki prowadzona była w maju i czerwcu w prasie kobiecej („Świat Kobiety”, „Naj”, „Olivia”, „Tina”) oraz radiu (sponsoring faktów sportowych w RMF FM oraz RMF Maxx).

W ramach internetowej odsłony aktywności rozpoczęły się na platformie Player.pl. Spoty pojawią się przy okazji emisji popularnych programów, m.in. „Fakty”, „Milionerzy”, „Masterchef”, „Masterchef Junior”, „Projekt Lady”, „Na Wspólnej”, „Co za tydzień”, „Diagnoza”, „Agent gwiazdy”, „Top model”, „Ameryka Express”, „Klinika urody” czy „Kobieta na krańcu świata”.

Kampania prowadzona jest też na YouTube, gdzie pojawią się reklamy display oraz nakładki reklamowe. Materiały te będą promowały naturalną wodę mineralną Ustronianka, a także wody funkcjonalne z magnezem i jodem.

Reklamowe działania na YouTube skierowane będą głównie do użytkowników zainteresowanych treściami sportowymi i okołosportowymi.

Hasło „Bo zdrowie jest najważniejsze!” ma podkreślać pozytywny wpływ picia wód Ustronianka, które dzięki składowi minerałów w naturalny sposób wspomagają codzienną pracę organizmu.

 

18 lipca 2019